Klients vai nauda
16 Mai 2015

Klients vai nauda

Biznesā visiem ir zināma un tiek mācīta

16 Mai 2015

Biznesā visiem ir zināma un tiek mācīta aksioma – “lai bizness būtu veiksmīgs, ir jādomā, kā aizvien vairāk un pilnvērtīgāk “apmierināt” klienta vajadzības, kā par tām domāt pēc iespējas vairāk un rezultātā nopelnīt.
Taču dabiskā lietu kārtība nosaka faktiski citu secību.
Skaidrs, ka jebkurš cilvēks iesaistoties biznesā domā par to, lai nopelnītu un nopelnītu vairāk. Līdz ar to nevajag jaukt dabiskos cēloņus ar sekām – proti, ja Tu vispirms domāsi par SEVI, par to, kā NOPELNĪT šodien VAIRĀK nekā vakar, tad neizbēgami sāki vairāk domāt par klientu un pie tam, tas notiks organiski.

Komentēt
Vairāk rakstu
Komentāri
Komentārs